Қазақстан Республикасы ІІМ М.Бөкенбаев атындағы Ақтөбе заң институты

Жүктеу үшін ақпарат

Құжаттарды жинау алгоритмі

  1. Өмірбаян және жеке парақ файлын көшіріңіз.
  2. Парақтың екі жағына теріп басылып, екі жағыда шығарылсын. Нәтижесінде, екі толық басылған бет шығарылады (жеке парақ) және бір бет (өмірбаян)
  3. Жеке парақты (кадр есебі жөніндегі) және өмірбаянды көк түсті қаламмен толтыру керек. Өмірбаян компьютермен теріліп жеке парақта шығарылады. Барлық талаптар міндетті түрде толтырылуы тиіс.
  4. Кейін барлық құжаттар тізімге сай жинақталады. Барлық көрсетілген құжаттардың жинақталуы міндетті.
  5. Барлық құжаттар жиналған соң, тексеру үшін кадр жұмысы бөліміне хабарласу қажет.
  6. Кадр жұмысы бөлімі мақұлдағаннан кейін, біздің мекенжайға тапсырыс хатпен жолдайды.
  7. Біздің мекенжайда барлық құжаттар қабылданғаннан соң, кадр жұмысы бөлімі ӘДОК-қа (әскери дәрігерлік округтік комиссиясынан) өтуге жолдама береді.
  8. Содан кейін медициналық комиссиядан өту қажет. Комиссия қорытындысы облыстық ІІД-нен біздің мекенжайға жолданады.
  9. Содан соң сайтта үміткерлер тізімі жарияланады және оларға тиісті нормативтерді тапсыру қажеттілігі мен келу уақыты көрсетіледі.

Жеке істі рәсімдеуге қажетті құжаттар:

(бұл құжаттар нотариуспен расталады)

Үміткерге қажетті нотариуспен расталған келесі құжаттар:

  1. Жеке куәлік, туу туралы куәлік (тегі ауысқан жағдайда, Т.А.Ә. ауыстырғаны туралы куәлік)
  2. Әскери тіркеу куәлігі (онда – «саптық қызметке жарамды» белгісінің балуы міндетті ) немесе әскери билеті.
  3. Аттестат немесе баға көрсеткіштері бар диплом.

(бұл құжаттар нотариуспен расталмайды)

  1. Үміткердің мекенжай анықтамасы. (ХҚКО)
  2. Жақын туыстарының құжат көшірмелері:
    • жеке куәлік, 16 жасқа толмаған тұлғаның туу туралы куәлігі,
    • барлық туыстарының некеге тұру куәліктері, туыстарының қайтыс болған жағдайында-қайтыс болу туралы куәлігі, тегін ауыстырған жайтта – тегін ауыстырғаны туралы куәлігі (егер туысы тұрмысқа шықса және т.б.);
  3. Мектептен, коллдежден, ЖОО-нан (оқушылар үшін), ҚК қатарында қызмет атқарған тұлғалардан, жұмыс орнынан мінездеме – 2 дана (түпнұсқа және көшірме) және еңбек кітапшасы;
  4. Участкелік полиция инспекторынан (УПИ )анықтама-мінездеме- 2 дана (түпнұсқа және көшірме)
  5. УПИ-мен расталған көршілерінің 2 данадағы пікірі. Пікірде көршілерінің толық аты-жөндері көрсетілуі міндетті (Т.А.Ә.), мекенжайы, жеке куәлігінің нөмірлері,соның ішінде пікір білдірушінің жеке куәлігінің көшірмесінің болуы қажет
  6. Мектеп оқушылары үшін: баға көрсеткіші, педагогикалық кеңестің, жұмысшылар үшін –еңбек коллективінің хаттамасынан үзінді
  7. Үміткерге өтініш жасаушы ІІО-ғы қызметкерлерден екі данадағы ұсыным хат
  8. 10*12см көлеміндегі-1данада, 3,5*4,5см көлеміндегі-6 данада фотосурет
  9. Оқуға түсер кезде 18 жасқа толмағандарға (01.09.2017ж.) ата-аналарынан (асырап алушы, қамқоршысынан) ҚР ІІМ М.Бөкенбаев атындағы АЗИ-ға бағытталған нотариалды расталған келісімдері қажет
  10. Салық комитетінен декларация тапсырғандығы туралы анықтама
  11. ХҚКО –нан жылжымайтын мүліктің бар немес жоқ екендігі туралы анықтама

-Барлық құжаттар м індетті түрде жинақталады-

ӘДОК-тан өту кезінде қажетті құжаттар:

  1. Жеке куәлік, туу туралы куәлік
  2. Әскери тіркеу куәлігі немесе әскери билеті
  3. 3,5*4,5см.-2 дана фотосуреті.
  4. Амбулаторлық картасы.
  5. Егілу картасы
  6. Соңғы 5 жылдағы учаскелік терапевтің анықтамасы
  7. Мектептен, армиядан немесе жұмыстан мінездеме көшірмесі.
  8.